Design&Profil.

Jaha nu ser ni att det är ny header/design, det tog nästan hel dag att fixa en enkel design skulle jag tro men såklart med långa pauser emellan för att umgås med mina hundar. Men den kommer jag att ha kvar ett tag sen får vi se om jag gillar den fortfarande men det gör jag nog säkert för den är för enkel & gött för jag är inte riktigt ute efter style än. Är dock en nybörjare att fixa lite själv, men annars nu läge är jag nöjd med den ;) Ni kanske ser att det är en aning lätt att fixa men det är nog inte de tyvärr :p Därför många föredrar att köpa/hämta hem gratis designer för dom pallar ju inte sitta framför datorn och dampar.. Jag brukade hämta hem designer som personer har gjort men denna gången vill jag nog ha någoting enkel samt lite style :)

Ja nu har jag ändrat min profil om mig själv. Jag som älskar tatueringar/percingar, dock inte alldeles för mycket, tex fullt på hela kroppen eller fel sätt att styla sig med en massa tatueringar :p Annars blir det bara för fult eller mina är redan de haha men det tyckte flesta inte, har gjort min första tatuering när jag var 16 år gammal och min första piercing i ansikte när jag var 11, javisst tidigt i barnsdom ;)

Tog en liten paus när jag skrev här, var ute med mannen och fyllde på flisar i pannan så värme finns hela natten i huset medan vovvarna sprang runt & gjorde sina behov, dom brukar vara lösa härhemma vilket är det ju rätt skönt också men ibland är det lite jobbigt när det gäller med Baloo, han älskar att springa och hämta fram benet m.m. från rovdjur och ville ta med den till huset och njuta av att slicka på märgen! :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Vad har du i hjärtat?: