Happy Halloween.

Idag är det ju Halloween, bus eller godis? Det blir inget för mig och sambon med festen.. 
 
Umgick med familjen Karlsson/Jonsson ute i skogen och grillade korv vid lunch härhemma, mysigt hur som helst. Sen har vi ätit middag tillsammans, det blev potatisar med kalkon, sås.. Sedan bjöd jag efterrätt med Halloween muffins med marsipan; pumpor, spökerna och spindlar, barnen blev så intresserad, tittade och pekade på muffinsar. 
 
Får lägga upp bilden på muffinsar som jag har gjort själv, dock det är så svårt att göra dom assnyggt eftersom jag är inte van och inte proffs på sånt för det är första gången för mig att göra det, hihi..
Jag är inte heller duktig på att fota med min systemkamera, den måste justera att bilderna ska vara perfekt men det får väl duga än så länge!
 
Systemkamera; Nikon, D60

Spindlar, Pumpor & Spökerna
 
 
Hoppas ni har haft skoj på Halloweenskväll, ni får vidare ha det bra ikväll!
 
Halloweenskramar 
Postat av: Lundza

Hej! Du skrev på familjeliv, var du intresserad av ett typ samarbete? :D
Maila i så fall :)

Skulle verkligen tycka de var kul, gillar verkligen dina halloween muffins :D

Tack på förhand!

2013-11-02 @ 23:57:59
URL: http://lundza.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Vad har du i hjärtat?: