Hundar som sover gott.

Godmorgon, eller vi är sömntutor för vi vill gärna sova länge på morgonen men när det är strax kl; 4-6 brukar matte eller husse släpa ut oss, jag brukar vägra att stiga ur sängen efter gott sömn och varmt, försökte att få stanna kvar då behöver jag ju inte gå ut men matte säger alltid till mig "Katti, kom nu för vi ska gå ut" men jag envisade och stanna kvar under varma täcke, det var omöjligt efter 4e rop för hon är bestämd, suck.... Och som vanligt förstörde Baloo kanske för han viftande svansen och hoppade ur sängen då måste jag göra det också! 
 
Med husse var det lätt som plätt, hohoho.. För matte brukar sova lite till och husse kunde såklart att gå ut med oss, men så fort matte är kvar i sängen så brukar jag krypa till henne, bredvid gott jag kan och försöker gå in under hennes täcke när husse ropade på mig att följa med, det var omöjligt och jag envisade att stanna kvar så sa han till mig att jag får skylla mig själv för han måste till jobbet, släpade ut skitunge Baloo sen kom han tillbaka till oss och somnade om eller det värsta brukar han jävlas med mig och började brottas på morgonen, blä! Men han är riktig gosgris ändå lillebror för mig.. ♡ 
 
Jag bad matte att ta kort på oss, bevisat!!
 

__________________
Med vänlig hälsning, 
Katti 

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Vad har du i hjärtat?: